loading...
download application
برنامه تناسب اندام و بدنسازی GymGoal Plus 6.6.2 – آیفون
دسته‌بندی : آیفون| موبایل

برنامه GymGoal Plus 6.6.2 آیفون,که بهترین نرم افزار آیفون و موبایل می باشد که در زمینه پرورش اندام و بدنسازی با شیوه زندگی سالم طرح ریزی شده است.
این برنامه با گرفتن اطلاعات ورودی از بدن شما و آنالیز اطلاعات ورودی به شما بهترین تمرین ها را می دهد البته برای کارهایی که دوست دارید مثلا تمرینات شکم یا پهلو و بازو….
اگر دوست دارید چند مربی خارجی بسیار موفق و شناخته شده برای شما تمرین بدنسازی و زیبایی اندام بنویسند خوب با نرم افزار GymGoal Plus بصورت رایگان برای شما این کار را انجام می دهد.
با داشتن ۲۵۰ تمرین استاندارد به همراه تصاویر و  انیمیشن های متحرک که شما آموزش تصویری ببینید تا تمرینات خود را به درستی انجام دهید.تمرینات فوق العاده supersets بدنسازی و ثبت ورزش هایی که در روز انجام داده اید برای محاسبه میزان چربی سوزی و…..
یکی دیگر از قسمت های این نرم افزار ماشین حساب زیبایی و تناسب اندام و بدن سازی می باشد که در نوع خود بینظیر است این ماشین حساب ورزشی با گرفتن اطلاعاتی متناسب با بدن شما خروجی هایی میدهد :ضربان قلب شما, میزان سوخت و سوز بدن شما,انرژی مصرفی روزانه,ایجاد رکورد, در صد چربی بدن شما, چه مقداری انرژی مصرف کنید و چگونه لاغر شوید و….
این نرم افزار همگام با تمرینات شما بوسیله تایمر خود موزیک ملایم و متناسب با تمرین شما پخش میکند و خود را برای تمرین و بعدی شما اماده می کند.

 

 

به زودی نسخه فارسی این نرم افزار به صورت انحصاری از کمیاب

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۴۵ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

 

hamid godraty بازدید : 97 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (1)

کارکرد سریع و آسان

* تغییر تنظیمات منو به نمایش شبکه ای
در مقایسه با نمایش میله ای، در نمایش شبکه ای می توان با تعداد کمتری از مراحل یک وظیفه خاص را به انجام رساند.
برای مثال، اگر کاربر یک تلفن همراه صفحه لمسی باشید در مرورگر UC ابری 8.5 برای جاوا، بازکردن یک تب جدید در 2 مرحله انجام می شود درحالی که در ویرایش 8.4 جاوا همین کار 3 مرحله طول می کشید. بنابراین با حذف یک مرحله اضافی در زمان شما صرفه جویی خواهد شد. نمایش کنونی، یافتن و اجرای هر دستور/عملکرد را آسانتر ساخته است. در همین حال، کاربران صفحه کلید نیز فراموش نشده اند. ویرایش UC ابری برای جاوا کلید میانبر عملکردی دارد که به راحتی می توان آن را با کلید مربع صفحه کلید کنترل کرد. با فرض این که یک فرد 20 وظیفه/ عملیات را در مرورگر UC انجام دهد تغییر منو از نمایش میله ای به شبکه ای تعداد مراحل لازم را از 60 فشار دکمه/ مرحله به 30 کاهش خواهد داد. این کار نه تنها هوشمندانه و قابل توجه است بلکه صرفه جویی در زمان را نیز موجب می شود.


* صفحه کلید لمسی مجازی برای گوشی های لمسی
درحالی که مرورگر UC برای جاوا 8.4 از صفحه کلید مجازی اصلی دستگاه استفاده می کرد، ویرایش ابری برای جاوا صفحه کلید مجازی مخصوص به خود را دارد. این صفحه کلید سریع تر کار می کند و آسانتر است زیرا در آن میان حروف و کاراکترها فاصله مناسبی رعایت شده تا اشتباهات تایپی کمتر شود. 
 


هوشمند
* متن ها را به راحتی در کادرهای صفحه وب کپی و الصاق کنید
مرورگر UC ابری برای جاوا در گوشی های لمسی این امکان را فراهم آورده که با فشار طولانی انگشت روی صفحه وب هر کلمه یا عبارتی را کپی کنید و از زحمت تایپ کامل کلمات رهایی یابید. می توانید آنچه می خواهید را انتخاب کنید و سپس برای الصاق آنها انگشت خود را روی کادر مورد نظر فشار دهید. دستگاههای صفحه کلیددار نیز با عملکردهای ساده این نیازها را برآورده می کنند.

* اعمال تغییر براساس رفتار کاربر
مدیر محصول مرورگر UC در زمان تحلیل رفتار کاربران دریافت که کاربران بیشتر از کلیک روی نوار ویژگیها جهت دریافت اطلاعات از بوک مارکها، دانلودها و غیره روی کادر Url و جستجو کلیک می کنند. درنتیجه، کادر Url و جستجو در ویرایش جدید بالای نوار ویژگیها قرار گرفت تا فرد بتواند بدون خارج شدن از صفحه وبی که سرگرم تماشای آن است کلمه ای که می خواهد را در کادر Url و جستجو وارد کند.


        



در کنار این ویژگیهای جدید، مرورگر UC ابری عملکردهای فوق العاده ای را نیز بهبود داده است. این ویرایش جدید تنظیم نور و به اشتراک گذاری فایل در فیس بوک را پیشتیبانی می کند. اما جذاب ترین عملکرد آن UDisk است.
UDisk (دیسک شبکه) --- فضای رایگان ذخیره اطلاعات
UC حدس می زند که شاید فضای کافی برای ذخیره اطلاعات روی گوشی شما وجود نداشته باشد و درنتیجه برای بلند مدت 70 مگابایت و برای 7 روز 2 گیگابایت فضای اضافی در اختیارتان قرار می دهد. برخلاف سایر دیسک های شبکه، UDisk از آنجایی که یکپارچگی بالایی با مرورگر دارد تقریباً با همه منابع وب کار می کند.
کافیست حساب کاربری خود را در UC فعال کنید تا بتوانید هرچیزی را از حافظه داخلی یا منابع وب روی UDisk  ذخیره کنید. 70 مگابایت فضا برای ذخیره طولانی مدت و 2 گیگابایت برای ذخیره 7 روزه وجود دارد که در آن فایلها پس از 7 روز از بین می روند. ممکن است در آینده فضای اضافی قابل خریداری نیز به کاربران عرضه شود.
 
اگر می خواهید درباره UCWeb بیشتر بدانید لطفا به آدرسهای زیر مراجعه کنید:

سایت رسمی: http://www.ucweb.com/index.html
فیس بوک: http://www.facebook.com/ucmob

بازی انلاین  مدرن با میلیون ها یورو جایزه 

 

بازنویسی تاریخ قرون وسطی! تاخت و تاز روح خان به پایان رسیده است. اکنون با آزاد شدن سرزمین ها از تاریکی روح خان بازیکنان می توانند روی دشمنان خود تمرکز کنند و برای زمین های دیگر مبارزه نمایند. نبرد هیچ گاه به این اندازه حساس نبوده است!
 اولین بازی استراتژیک با قوم پارس و افسانه آرش کمانگیر: بازی زیبای جنگ خان ها همراه با 12 قوم و امپراطوری بزرگ دنیای قرون وسطی ( همراه با قوم پارسیان به سرکردگی یگان افسانه ای آرش کمانگیر ) هم اکنون نگارش جدید بازی خود عرضه کرده است. می توانید هم اکنون امپراطوری خود پایه نهاده و لرزده بر اندام دشمنان خود بیاندازید.
جایزه: در پایان راند هایی از بازی به نفرات برتر جوایزی از جمله کنسول های جدید ویدئویی ، سکه های طلا و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر اهدا خواهد شد و از بازیکنان برتر هر دنیا تقدیر به عمل خواهد آمد. این تنها بخشی از امکاناتیست که جنگ خان ها در اختیار بازیکنان خود قرار می دهد.  
جنگ خان ها برای همه:    جنگ خان ها با سرعت های مختلف و راند های 1 ماه تا 6 ماه محلی مناسب برای هر قشر از بازیکنانی است که وقت و زمان معینی برای تفریح کردن دارند. تنها کافیست زمان تفریح خود را مشخص کنید و دنیای مورد نظر را انتخاب کنید تا یک دوره کامل را به طور حتم تجربه نمایید و لذت ببرید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 4,992